XHTML&CSS: Viimane kummardus

xhtmlNiisiis, ma olen kirjutanud peaaegu kõigest, mis puudutab xhtml-i. Õigemini rääkisin ma sellest, kuidas ehitada veebilehe luustik ning kuidas lisada natuke lihasmassi. Ülejäänud on juba andmebaasi-, serveripoolsete- ja browseri-poolsete skriptimis/programmeerimiskeelte pärusmaa.

Mul jäi seletamata selline oluline xhtml-i aspekt nagu DOCTYPE deklaratsioon. Doctype on põhimõtteliselt veebilehe pass veebikeskkonnas, deklaratsiooni abil saab veebiserver ja veebisirvija aru, mis sorti veebileht on tegu, kuidas veebilehte näidata kasutajale, mis keeles ta on ning kellel võib olla ligipääs sellele veebilehele. Täpsemalt “Doctype” deklaratsioonist saate lugeda siit.

Mida edasi teha?

Kui te õppisite minu blogist midagi juurde xhtml-i kohta, siis on mul hea meel. Kuid nüüd, kui kursus on läbi tekib küsimus mida edasi teha. Kuiva xhtml-ga suuri tegusid eriti teha ei saa, ning seega tuleb midagi juurde õppida. Minu soovituseks on edasi õppima hakkata Javascripti, ning kui skriptimine on selge, minna edasi uue html-ga, HTML5 õppimisega. Samuti oleks kasulik juurde õppida teistest xhtml-i teemadest, mida ma ei käsitlenud.

Headeks veebilehtedeks kust xhtml-i puutuvat materjali vaadata:

Internetis leidub piisavalt allikaid, sellest millised on parimad materjalid xhtml-i õppimiseks, räägin eraldi postituses. See  ei ole viimane xhtml-i teemaline postitus. Ma lähen edasi küll uue teemaga, kuid vahete-vahel võin selle teema juurde tagasi tulla.

Loodan, et minu õpetused ja selgitused ei olnud väga segased või valed. Kui miski jäi arusaamatuks kirjutage kommentaaridesse.

Kirjuta kommentaar

