Esimese peatükki lõpp

new-year-greetingsNiisiis, kätte on jõudnud 2013.aasta lõpp. Mina olen pidanud seda blogi  terve aasta ning ma pean tunnistama, et see oli minu jaoks väga huvitav, mitmekesine ja tulemuste rikas aasta. See blogi tekkis minu uue aasta tõotusena, ma plaanisin kirjutada iga nädal mõne postituse terve aasta jooksul. Sellest lubadusest õnnestus mul kinni pidada ainult osaliselt: ma blogisin terve aasta, kuid postitused ilmusid harvem kui kord nädalas.

Selle aasta jooksul pole minu blogi kõige edukamaks saanud, blogil pole eriti palju kommentaare, vaatamiste arv on ka stabiilselt madal, kuigi aeg-ajalt tungivad siia suurel hulgal inimesi, kuid sellele järgneb üldjuhul vaikus.  Aga räägin siis nüüd kõigest arvudes:

stats

Aasta jooksul on ilmunud 76 postitust, mis on 11 erinevas kategoorias ning kõikidel postitustel on kokku 427 märksõna. Postituste jagamiste arv on 50 ning kõige rohkem on jagatud postitust pealkirjaga “9 jõuluteematilist pettust, millest igaüks peaks teadma“.

30.detsembri pärastlõuna seisuga on seda blogi külastatud 14  361 korda, kõige rohkem on külastusi aasta jooksul olnud detsembris, mil blogi postitusi vaadati 2390 korda (võrdluseks: jaanuaris külastati blogi 360 korda).

Keskmiselt on päevas olnud 40 vaatamist, kõige suurem keskmine vaatajate arv oli detsembris, siis oli selleks arvuks 82 vaatamist päevas. Aasta jooksul on kõige rohkem külastajaid oli 18.oktoobril, mil vaatamiste arv oli 414.

Kõige populaarsemateks on hetkel järgmised postitused:

“HDTanel tähelepanu keskpunktis” 581 vaatamist

“Mis elukas on CyanogenMod?”  479 vaatamist

“Kuidas valida sülearvutit” 408 vaatamist

9 jõuluteematilist pettust, millest igaüks peaks teadma” 404 vaatamist

Uudiskirjaga on liitunud praeguse seisuga 21 inimest ning blogisse on jäetud kokku 29 kommentaari.

Ma tänan kõiki neid inimesi, kes on minu postitusi lugenud, neid jaganud ning sõpradele-tuttavatele soovitanud ja üleüldse minu tegevust toetanud. Suur tänu teile!

See blogimine tõi kaasa minu jaoks palju head, näiteks ma sain lõpuks selgeks html-i ja css-i, ning motivatsiooni õppimiseks sain ma just sellest blogist. Nüüd on mul olemas Internetis html-i alane konspekt, kust ma võin alati piiluda, juhul kui mul peaks mõne märgendi tähendus meelest minema.

Nagu te ehk teate, siis blogi pidamine ei tähenda ainult mingisuguse jama kirjutamist ja siis selle ajaveebi postitamist. Postitust on vaja veel ka  levitada ning üldse tuleb leida viise, kuidas saada blogile rohkem külastajaid. Üheks viisiks kuidas saada rohkem külastajaid enda blogisse, on kirjutada külalispostitusi teiste veebilehtede jaoks. Niisiis, ma kirjutasin paar postitust level1 ja photopointi jaoks ning mis see endaga kaasa tõi? Suurel hulgal külastajaid minu blogile ja lisaks olen ma nüüd level1 meeskonnas!!!

Lühidalt öeldes: blogi pidamine on toonud mulle nii hirmsat peavalu, depressiooni, soovi delfi kommenteerijatega vaidlema hakkata (mida ma ei soovita kellelegi teha), mul tekkis vahepeal tahtmine sellele algatusele käega lüüa. Kuid samas on see ka toonud avastamisrõõmu, andis võimaluse minu kirjutamistungi kuskil rahuldada ning lisaks veel kohtusin ma huvitavate inimestega, kellega ma loodetavasti hakkan koostööd tegema.

Millised on minu plaanid järgmiseks aastaks? Koostan nimekirja tegevustest, mida plaanin järgmine aasta korda saata:

  • Hakkan kirjutama rohkem praktilisemaid õpetusi, millest on rohkem tolku ning nagu ma aru sain, siis lugejaid köidab taoline tekst rohkem.
  • Ma lähen üle taas esialgsele sagedusele, 2 postitust nädalas. See 3 postitust nädalas tekitas liiga palju peavalu, ei leidunud ideid millest kirjutada ja niimoodi siis jäid postitused sootuks ilmumata.
  • Loodetavasti hakkan kirjutama rohkem ka teiste portaalide jaoks, kuna see on efektiivsem kui ainult blogis kirjutamine, nii et võite näha minu tekste ka teistes portaalides.
  • Minul on ka plaanis mõni hetk muuta formaati, võib olla toimub see sellel aastal võib olla alles järgnevatel aastatel, kes seda ikka teab.
  • Kui mul peaks raskusi tekkima postituste kirjutamisega, siis ehk leian ma endale mõne koostöö partneri, kellega hakkata seda blogi pidama.
  • Mul on kavas 2013.aasta edukamad postitused värskendada (eelkõige riistvara teemalised).

Kui teil on omalt poolt mingeid soovitusi, mida ma võiksin järgneval aastal uut teha või mida parandada, siis jätke palun kommentaare!

Aasta on nüüd lõppemas ning mul on paar soovi teile, nendele inimestele, kes seda postitust praegu loevad. Tehnika (eelkõige olmetehnika nagu nutiseadmed, arvutid jne.) on loodud selleks, et aidata kasutajale täita teatud ülesandeid. Telefonid ja tahvelarvutid on nüüd palju funktsionaalsemad ja nutikamad kui nad olid kümmekond aastat tagasi. Uued seadmed võimaldavad täita meil mõningaid töökohustusi, aitavad meid õppimises, aitavad meil ka aega parajaks teha,  need seadmed ja teenused võimaldavad olla ühenduses oma lähedastega.

Kuid, kui me oleme enda arvates ühenduses oma lähedastega, siis paraku oleme me tegelikult ühenduses ainult oma seadmega, ning aja möödudes kaugeneme me oma sõpradest ja lähedastest. Nutiseade muutub meie jaoks kõige kallimaks esemeks, see lahutab meie meelt, kui meil on igav, see tõstab meie tuju, kui meil on kurb meel, sellele saab usaldada ka oma saladusi, kuna meie arvates elutu ese ei saa kellelegi midagi välja lobiseda. Niiviisi saab elutust objektist meie kõige armastatum ese ja armastus inimeste vastu võib hakkata kustuma. Me armastame elutuid objekte ja kasutame ära inimesi, kui tegelikkuses peaks asi teist pidi olema. Sellest tulenevalt ongi minu soov järgnevaks aastaks: Kasutage mõistlikult oma tehnikaseadmeid ning armastage oma lähedasi.

Teie

Mae5tr0

7 thoughts on “Esimese peatükki lõpp

  1. Hea Mae5tr0, tänud selle toreda aasta eest! Tänud aja eest, mis pühendasite blogile. Olen üks nendest, kes huviga kõike luges. Miski oli kasulik, miski sai diagonaalis leotud.
    Mis puutub Delfi kommentaariumisse, siis mina näiteks olen lõpetanud Delfi, kui sellise lugemise 2 aastat tagasi, ja kommentaaride lugemise veelgi varem.
    Erand muidugi Forte – ainus asjalik rubriik.
    Seega tänud veel kord ja soovin, et jätkaksite oma blogide avaldamist! Kindlasti on alati praktiline kõigile huvitav – mulle isiklikult oli huvitav CSS ja HTML osa. Ja muidugi nutitelefonide kirjutised.
    Egas muud, kui kena aastalõppu!
    Soovin, et uuel aastal oleks enam aega selles elus! Et ükski võimalus olla õnnelik, ei kõnniks mööda niisama! Ikka asja eest!
    Head ja lahedat, ning ootan põnevusega mis saab ja mis hakkab ilmuma…
    Tänud veel kord ja head!

    • Suur tänu heade soovide ja toetuse eest!
      Eks ma proovin tuleval aastal paremini ja tihedamini kirjutada!
      Suur tänu tagasiside eest ja soovin ka teile kõike paremat tulevaseks aastaks!

  2. Reblogged this on thetechnorat and commented:

    Ma arvan, et ehk hakkan ma siia blogisse kirjutama ka oma arvamuslugusid, mis on otseselt või kaudselt seotud tehnika ja arvutitega ning kirjeldan ka oma arengu-ja õpiprotsessi.

  3. Tervist!

    Mina olen jälginud seda blogi juba esimesest postitusest saadik ja tõesti on olnud meeldiv lugeda. Lugedes lõiku Delfi kommentaatoritest tekkis ka endal küsimus, et kuidas sul oli võimalik need artiklid Fortesse ülesse saada?

    Selle blogi juures meeldib mulle kõige rohkem SEO’ga töötamine. Mind isiklikult huvitab juba pikemat aega, et kellega pidite kontakteeruma või mida tegema, et enda kirjatükke Fortes näha?

Kirjuta kommentaar

