#100blogipäeva

100blogipäevalogo

See võib tunduda šokeerivana, kuid ma loen internetis vahete-vahel ka muud peale arvutiteemaliste postituste. Ning ma satun vahest ka eesti keelsetele blogidele. Nii juhtus ka eile, kui ma sattusin ühe elustiili/spordiblogisse “Tarkpea teeb trenni”. Selle autor alustas eilsest midagi blogimaratoni taolist, mille käigus plaanib ta kirjutada 100 jooksul iga päev mõne blogipostituse. (Võite sellest lähemalt lugeda siit).

Seda postitust lugedes tekkis ka minul vastupandamatu tung selle teemaga kaasa lüüa. Esiteks saan ma ennast proovile panna, ning teiseks, saan ma ehk teiste eesti blogijatega tuttavaks. Niisiis, loodetavasti hakkab siin järgmise 3 kuu jooksul ilmuma iga päev mõni postitus.  Ma küll päris täpselt ei tea, millest ma kirjutama hakkan, aga valdavalt siiski tehnikast ja arvutitest.

Loodetavasti hakkab see lõbus olema.

Niisiis, tähelepanu….valmis olla…LÄKS!!!

Kirjuta kommentaar

