Teise peatükki lõpp

new-year-greetings

Niisiis, kätte on jõudnud minu tehnikablogimise teise aasta lõpp. Minu jaoks on see lausa uskumatu, aasta sai ühe silmapilguga läbi. Ma mäletan justkui oleksin eile alles kirjutanud seda teksti esimese aasta lõpust aga nüüd on lõpuks jõudnud see hetk, mil teen uuesti kokkuvõtte.

2014.aasta oli minu, kui blogija jaoks, selliseks enesemääratlemise aastaks. Ma otsisin seda õiget kirjutamise stiili, millist sorti illustratsioone kasutada, kuidas levitada infot, kuida leida õigeid kontake ja palju muud. Ma proovisin arvustamist, mis mulle hakkas täitsa meeldima, aga ma arvan, et ma jätan selle mõneks ajaks kõrvale, sest esialgselt polnud tehnikarott plaanitud kui olmetehnika arvustamise koht vaid kui väike nurgake, kus üks inimene jagab õpetusi, kuidas arvutit  ja muid seadmeid paremini käsitseda ning kuidas end virtuaalmaailmas varitsevate ohtude eest kaitsta. Selleks see minu arvates peakski jääma.

Ütlen kohe ausalt välja, selle aasta jooksul olen ma olnud blogimise poole pealt üsnagi laisk, postitusi ilmus üsna vähe, ning nende seas on selliseid, mis mulle endalegi ausalt öeldes ei meeldinud. Minul oli ausõna vägagi tugev soov hakkata tihedamini kirjutada ja toimetada, kuid alati ei jõudnud selleks aega ega viitsimist.

Aga võtame asja veidi kokku:

Capture

Aasta jooksul on ilmunud 50 postitust, 13 erinevas kategoorias ning nad on märgistatud 610 märksõnaga. Aasta jooksul on minu blogi külastanud ligikaudu 29,5 tuhat inimest ning WordPress ütleb mulle ette, et selle rahvahulga äramahutamiseks oleks tarvis ligi 11 Sydney Ooperimaja saali.

Aastas on mul olnud keskmiselt 147 vaatamist päevas kuid kõige aktiivsem päev oli 20. august, mil vaatamiste arv oli ligi 3,5 tuhat.

Selle aasta lõpuks on mu uudiskirjaga liitunud 40 inimest, Facebook’s on 17 laiki ning Twitter’s
12 jälgijat.

Igatahes, nagu näete, on minu blogi vaatamiste arv kolmekordistunud ning ma tahaksin avaldada hingepõhjast suurt tänu kõikidele inimestele, kes vahetevahel minu kritselduste otsa sattusid, ning seda materjali oma tuttavatega jagasid. See tähendab minu jaoks üsna paljut. SUUR TÄNU TEILE!

Mis on siis 2014. aasta jooksul juhtunud: esiteks, ma sain võtta osa Eesti kõige suurejoonelisema videomängudele pühendatud ürituste, Mängude ÖÖ läbiviimisel, mis oli üsna huvitav kogemus.

Teiseks, on täitunud üks minu suurimaid unistusi, ma sain osaleda mitmel infotehnoloogiaga seotud üritusel. Näiteks Nutikalt Netis ja ka ühel Garage48 hackathon’l, ning mõlemad üritused olid minu jaoks üsna põnevad. Garaaži üritusel olin ma isegi ametlik artiklite kirjutaja, mis oli minu jaoks põnev kogemus ning mis pani mind enda üle uhkust tundma. Loodetavasti saan ka edaspidi Garage48 üritustel osaleda.

Kolmandaks oli minu jaoks see lahe, et ma hakkasin saama elektroonikapoodidelt arvustamiseks nodi. Noh, neid pole ilus niimoodi nimetada aga sellegipoolest, minu käes on olnud kõlar, nutitelefon, tahvelarvutid ning isegi sülearvuti mida ma sain igalt küljelt näppida. Mis oli küll huvitav kogemus, aga ma arvan, et ma jätan selle teemaga tõenäoliselt pooleli.

Igatahes, mis on minu plaanid 2015.aastaks:

  • Rohkem praktilisi õpetusi (seekord üritan oma lubadusest kinni pidada)
  • Proovin värvata endale kaaskirjutajaid
  • Loodetavasti saan mõningal viisil formaati muuta

Ei midagi rohkemat, ega midagi vähemat.

Veelkord suur tänu kõikidele fännidele, lugejatele ja lihtsalt juhuslikele internetisurfajatele kes minu ajaveebi sattus. Aitäh et kasvatate minu blogi vaatamiste näitajat. Teie olete need inimesed, kes ei lase mul oma lemmiktegevust unarusse jätta, milleks on tehnika-alane kirjutamine. Suur-suur tänu teile!

Ning avaldan tänu ka nendele vihkajatele, kes mind Delfi kommentaarides sõimavad ja alandavad. Teie näitate mulle, et ma liigun õiges suunas.

Kirjuta kommentaar

