Kolmanda peatüki lõpp

1451583245_e-news.su_2016-new-year-ss-1920Heips kõik te poisid ja tüdrukud, daamid ja härrad! Mae5tr0 on peale pikka pausi praktiliselt tagasi ning nüüd, oma kolmanda blogiaasta lõpuks on aeg hakkata kokkuvõtteid tegema.

2015. aasta oli minu kui tehnikablogija kui ka lihtsalt inimese jaoks üsna huvitav aasta. Ma alustasin blogimist tänavu suurte lubadustega, et ma teen hulgaliselt praktilise väljundiga postitusi ja isegi ehk oma postituste formaati muuta. Viimast ma paraku veel teha pole jõudnud, kuid see on üsna-üsna varsti saab teoks. Küll aga proovisin ma rohkem teha praktilise väljundiga tekste kui ma olin seda varasematel aastatel teinud. Nagu näete, olen ma vähemasti ühest oma lubadusest kinni pidanud: tänavu polnud ühtegi arvustust, uudist ega niisama tühi-tähi postitust (praktiliselt).

Teil võib nüüd tekkida küsimus: kuhu on nüüd Mae5tr0 postitused kadunud? Kas ta on asjale käega löönud? Ei, mitte mingil juhul. Tehnika alane kirjutamine on muutunud juba minu elu niivõrd lahutamatuks osaks, et ma ei saaks eriti kergelt sellele teemale käega lüüa. Asi on selles, et mina olen oma kirjutamisega niivõrd kaugele jõudnud, et minule hakkati kirjutamise eest maksma ja sellega ma peamiselt käesoleval aastal tegelesin. Olin n-ö kirjalits.

Kuna mulle maksti kopikat minu kirjatükkide eest ning töö eest on alati meeldiv tasutud saada, pöörasin ma teiste väljaannete jaoks kirjutamisele rohkem tähelepanu, kui oma blogile. Seetõttu on 2015. aastal olnud neid postitusi üsna kasinalt.

Mis siis nüüd edasi saab? Ma kardan, et ma jätan tõenäoliselt pooleli selle blogipostituse-formaadis kirjutamise ja keskendun nüüd oma tehnikaroti veebilehe loomisele ning täiendamisele. Nagu ma juba eelpool ütlesin, ei jäta ma tehnika-alal kirjutamist veel niipea. Sait näeb ilmavalgust käesoleva aasta esimeses pooles. Seni aga valitseb minu blogis tõenäoliselt tühjus. Kui sa ega igatsed minu kirjatükke taga, siis võid jälgida minu toimetamisi Photopointi ajaveebis või siis level1.ee lehel.

Seniks aga, kõike paremat sulle, mu kallis lugeja ja head uut aastat!

 

2 thoughts on “Kolmanda peatüki lõpp

    • Konkreetselt siit vast ei näegi enam. Jaanipäevaks püüan veebilehe püsti panna ja seal juba tegutseda. Siinne materjal kolib samale veebilehele. Rahast ma ei räägi

Kirjuta kommentaar

